10 maart een DORPSLUNCH

Gepubliceerd op 11 maart 2018 om 11:29

Gisteren hadden we een zeer succesvolle NL doet dag

Foto's kunt u hier belijken.

Beste Heetenaren,

Op 10 maart  wordt er een DORPSLUNCH georganiseerd in het kader van het landelijke  NL-DOET initiatief. Daar is iédere Heetenaar van harte welkom maar vol=vol!

In Heeten richten we ons als Samen Heeten Samen Eten op de verbondenheid binnen het dorp door samen te eten en te ontmoeten. Daarom ook vinden we het mooi om behalve de trouwe bezoekers van KulturhusTrefpunt ook de mensen die we er niet zo vaak zien én de niéuwe bewoners van Heeten aan tafel te hebben op 10 maart.

Hebben jullie nieuwe bewoners in de straat of wijk gekregen het laatste anderhalf jaar? Laat het ons weten (als je behalve naam en adres ook email- of telefoonnummer hebt is dat fijn), dan gaan we de nieuwe Heetenaren  uitnodigen.

Je kunt natuurlijk ook samen komen, of met andere Heetenaren.

Het gaat dus om 10 maart, inloop om 11.45uur bij KulturhusTrefpunt en sluit om 13.30uur af.

Er zijn geen kosten aan verbonden. We worden gesponsord door NL-DOET en enkele Heetense ondernemers.

Geef je op via samenheetensameneten@gmail.com

Verbondenheid, dat is 1 van de sterke kanten van Heeten!

Vriendelijke groet,

Carla, Sjoukje, Paula, Diny, Marijke, Elly, Rita, Mariëtte en Ans