Update!

Gepubliceerd op 12 februari 2020 om 15:35

Mensen vragen me heel vaak: "En, hoe gaat het bij KulturhusTrefpunt?".

Lieve mensen, het gaat goed! Het gaat heel goed.

Met zo'n 26 vrijwilligers proberen wij elke week het rooster op te vullen! Wij zouden meer vrijwilligers kunnen gebruiken omdat steeds meer groepen gebruik maken van het pand! ONS pand! Op dit moment zeker zo'n 70 groepen, stichtingen en verenigingen. Vooral om te vergaderen.

Maar er worden ook verjaardagen gevierd door mensen bij wie het thuis niet kan.

Er worden cursussen gegeven, bijvoorbeeld omgaan met dementie (verzorgd door evenmens) of een snowglobe maken voor kinderen (verzorgd door het hoftheater).

De werkgroep Samen Heeten, Samen Eten verzorgt ook diverse workshops op kook-gebied! Ook daar zijn we trots op.

En er zijn al diverse malen broodtafels door ons verzorgd. Fijn om op deze manier te kunnen helpen bij het overlijden van een mede-heetenaar.

Misschien heeft u een idee om een nieuwe club, gezelligheidsgroepje of iets anders op te richten?!

Kom eens bij ons aan! Misschien kunnen wij u helpen?!

Wij zijn trots op ONS Kulturhus trefpunt en wij hopen dat u dat ook bent!!!