Expositie Schilderclub Scheultie

Gepubliceerd op 21 april 2023 om 15:13

Vanaf deze week (week 16, 17 t/m 23 april) exposeert Schildersclub Scheultie in het KulturhusTrefpunt:

Wij zijn Heetenaren die het schilderen op doek een hele uitdaging vinden. Het resultaat willen we graag met alle belangstellenden delen!

Inspiratie vanuit o.a. onze prachtige wandelpaden!

Totaal 40 werken, groot en klein, hangen de komende tijd in het Kulturhus. Tijdens openingstijden kunt u vrijblijvend binnen wandelen om onze schilderijen te komen bekijken. Loop binnen en geniet!

Wilt u tijdens Koningsdag komen kennismaken? Dat is ook mogelijk. Wij exposeren deze dag met extra Oranje Kunst!

Kom gezellig op donderdag 27 april tussen 11.00u en 16.00u binnenwandelen. Wij zijn er zelf ook!

Hoe lang de Schilderclub exposeert is nog niet bekend!

Mocht u interesse hebben om te exposeren in KulturhusTrefpunt, neem dan contact met ons op!

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.